Jak zacząć na YouTube? – 6 porad w 60 sekund #Shorts

Jak założyć kanał YouTube, który rzeczywiście odniesie sukces! 6 Porad dla początkujących jak zacząć na YouTube i jak zacząć rozwijać kanał od 0 subskrybentów w 2021 roku.

Cześć Przyjacielu, możliwe, że zastanawiasz się jak dobrze zacząć tworzyć kanał na YouTube? w tym filmie dam Ci 6 porad w mniej niż 60 sekund które pomogą Ci rozwijać kanał na YouTube. Mam nadzieje, że dla Ciebie będą równie przydatne jak dla mnie kiedyś. Jeśli zawsze chciałeś mieć kanał, ale znajdowałeś wymówki na brak czasu czy odwagi, teraz jest odpowiedni moment, żeby to zrobić!

✅✅✅Mój Szablon w którym tworzę filmy na YouTube✅✅✅
Pobierz teraz za darmo !!!!
https://relentless-painter-6031.ck.page/c563b0276b

🎁👉NARZĘDZIE DO OPTYMALIZACJI Filmów TubeBuddy którego używam: (link do 30 dniowego pełnego okresu próbnego) https://www.tubebuddy.com/freetrial?a=BartekDziedzic
🎁👉 Narzędzie do robienia Transmisji na Żywo https://streamyard.com?fpr=bartekdziedzictv
🎁Artgrid Serwis z Klipami Video do wykorzystania we własnych filmach: http://bityl.pl/guqtV
🎁Nielimitowana Muzyka do filmów:https://bit.ly/3i9umxK

✔✔✔Rzeczy które bardzo pomagają w pracy✔✔✔
Notion: https://www.notion.so -Notatnik, cyfrowy mózg, bez niego nic bym nie zrobił ! Absolutny Fundament !
ReadWise: https://readwise.io/i/bartek3 Słuzy do synchronizacji wszystkiego do Notion- Genialne!
Instapaper: https://www.instapaper.com/ do robienia notatek z Artykułów
Kindle APP: Do czytania Ebooków : https://www.amazon.com/kindle-dbs/fd/kcp/ref=klp_mn
Open Fm – do robienia notatek z podcastów: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.listenr&hl=pl&gl=US
Airr.IO (notatki z podcastów dla Ios): https://www.airr.io/
#shorts #BartekDziedzicShorts

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
👦👨🙂 ZOSTAŃMY ZNAJOMYMI! 👨👩👱
💌 Zapisz się na mój Newsletter: https://newsletter.bartekdziedzic.pl 🌍

📸 Instagram – https://www.instagram.com/BartekDziedzicTV/
🐦 Twitter – https://twitter.com/BartDziedzic
🔷 Facebook – https://www.facebook.com/bartekdziedzictv
💬 Discord – https://discord.gg/gn4WHRCeY8
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

KIM JESTEM:
Cześć, jestem Bartek i mieszkam w Krakowie (Polska). Jestem profesjonalnym fotografem który w 2019r. założył kanał na YouTube BartekDziedzicTV, na którym tworzę filmy dotyczące treści video, rozwoju biznesu i rozwoju osobistego. Co tydzień w sobotę rano prowadzę Transmisje na Żywo BartekDziedzicLIVE.
🔔Subskrybuj! 🔔
https://www.youtube.com/BartekDziedzicTV/

POZOSTAŃMY W KONTAKCIE:
Chętnie usłyszę co u Ciebie słychać, wystarczy, że na Twitterze wyślesz wiadomość @BartDziedzic będzie to najszybszy sposób żeby dostać ode mnie odpowiedź. Możesz także napisać do mnie na maila: poczta@bartekdziedzic.pl lub wysłać wiadomość DM na Instagramie staram się odpisywać na wszystkie wiadomości niestety zdarza się, że nie starcza mi czasu w ciągu dnia na odpisywanie.
Masz Pytanie do Mnie: zostaw komentarz pod filmem- odpowiem na niego jak najszybciej tylko będę mógł.
#BartekDziedzicTV

64 thoughts on “Jak zacząć na YouTube? – 6 porad w 60 sekund #Shorts”

    1. Bartek Dziedzic TV

      Bald_GeeK jakiego typu treści robisz lub zamierzasz nagrywać?

    2. Bald GeeK PL

      @Bartek Dziedzic TV Ogólno Geekowe 🙂 Niedawno zacząłem i już co nieco jest na kanale, tak więc zapraszam 🙂

  1. CinekThePlayer

    Krótko , zwięźle i na temat . Niech wyświetlenia będą z tobą 🙂 pozdrowionka

  2. Dobry pomysł z tym shortsem. Po dwóch godzinach od publikacji widzę, że mogą być dobre wyświetlenia, za co trzymam kciuki 🙂
    Pozdrowienia z desktopu 😀

  3. Wojtek Charukiewicz

    Jeżeli Chciałbym nagrywać filmy na YouTube po angielsku ale, mój poziom angielskiego jest słaby, to czy jest taka możliwość żeby edytować polskie słowa na angielskie w edytorze filmowym, tak żeby było słychać tylko to co mówił bym po angielsku ?

    Pozdrawiam

    PS: I jak już, to w jakim programie powinienem to edytować ?

    1. Bartek Dziedzic TV

      Cześć Wojtas, możesz zlecić komuś zrobienie dubbingu i później podłożyć ścieżkę dźwiękowa w dowolnym programie do edycji. Możesz dać ogłoszenie na oferia.pl ew. Fiverr.com

    2. Wojtek Charukiewicz

      @Bartek Dziedzic TV dziękuję za wskazówkę, bardzo mi pomogła.

      Jesteś jedynym z ośmiu twórców którym zadałem to samo pytanie, ale tylko ty mówisz do żeczy.

      Masz ode mnie suba 😉

      Dziękuję i Pozdrawiam

    3. Bartek Dziedzic TV

      @Wojtek Charukiewicz Dzięki Wojtas bardzo mi miło zapraszam na kawę i Liva o 9:00 🙂

    4. Wojtek Charukiewicz

      @Bartek Dziedzic TV Napewno Będę 🙂
      Jeszcze Raz Dziękuję za to że poświęciłeś swój cenny czas żeby odpowiedzieć na moje pytanie. 😉

  4. Janusz Danielczyk - Fizjoterapeuta z pasją

    Bardzo dobry filmy. Z mojej strony pytanie
    Dlaczego Twoim zdaniem mój kanał ma stosunkowo mało wyświetleń i komentarzy?
    https://www.youtube.com/user/wifotan/videos
    Choć filmów jest dużo (ponad 350), a ilość komentarzy pod każdym filmem bliska zeru.

    1. Bartek Dziedzic TV

      Janusz po pierwsze zacznij od przeorganizowania miniaturek- do każdego filmu twórz indywidualną miniaturkę- nie rób miniaturek ze stopklatek filmu.
      Już o tym pisałem u mnie na karcie społeczności [https://www.youtube.com/c/BartekDziedzicTV/community]
      ale przelkeje:
      14 WSKAZÓWEK- Strategie dotyczące tworzenia miniaturek.
      1. Pokaż twarz i nawiąż kontakt wzrokowy- ludzie automatycznie wyszukują twarze i oczy aby nawiązać kontakt wzrokowy i odczytać emocje drugiej osoby.
      2. Pokaż silne emocje i wyraźną ekspresję na twarzy
      3. Użyj jasnego, kolorowego tła- pozwoli to wyróżnić się na białym lub szarym tle Youtube. Pamiętaj jednak o tym aby sprawdzić czy filmy o podobnej tematyce nie korzystają z podobnych miniaturek wtedy lepiej zrobić coś bardziej kontrastowego do konkurencji.
      4. Użyj kontrastu w miniaturce i konturów- Dzięki temu postać lub rzecz którą prezentujesz będzie bardziej wyróżniała się na miniaturce
      5. Użyj tekstu- najlepiej nie umieszczać dużo tekstu- Maksymalnie 3-4 wyrazy. Zadbaj o to by tekst był czytelny. Użyj prostej czcionki. Tekst nie powinien być kopią twojego opisu. Powinien on dopełniać to co jest na miniaturce i w opisie.
      6. Znaczek wodny, logo można także umieścić na miniaturce jest to dobry wyróżnik jeżeli twoja marka jest już bardziej znana, wtedy osoby które znają twój kanał łatwiej odnajdą Twoje filmy i chętniej klikną.
      7. Miniaturki można także tworzyć w stałym i podobnym stylu. Dzięki temu widzowie łatwo odnajdą twój content. Jeden styl może odnosić się do użytych: kolorów, elementów tła, dodatkowych elementów graficznych, twojej twarzy, układu miniaturki itp.
      8. Projektuj miniatury na ekrany telefonów
      9. Wybieraj świadomie kolory do swoich miniatur [Hasło do pogłębienia wiedzy: Jak kolory mają wpływ na emocje i postrzeganie]
      10. Miniaturka powinna być łatwa do zrozumienia. Widz powinien wiedzieć o co w niej chodzi.
      11. Miniaturka powinna być spójna z filmem ponieważ jeśli nie jest, widz może uznać film za clickbait (film który ma nabić wyłącznie kliknięcia)
      12. Unikaj umieszczania ważnych rzeczy w prawym dolnym rogu ponieważ tam wyświetla się czas filmu. Także staraj się żeby żadne istotne elementy z miniaturki nie były zasłonięte czasem.
      13. Sprawdzaj jak wyglądają miniaturki filmów o tych samych tematach. Spraw aby twoje miniaturki wyróżniały się i były w kontraście do tych miniatur dzięki czemu będą bardziej przyciągały uwagę. Spraw aby były po prostu lepsze- ciekawsze, wzbudzające emocje i bardziej klikalne.
      14. Roberto Blake w Livie z Derralem Evesem powiedział, że najważniejsza rzecz to skupienie się na tym żeby miniaturka wyzwalała emocje. Na początku są emocje później logiczne myślenie. Roberto mówił też, że różnica między filmami które zdobyły u niego 50 tyś wyświetleń a 500 tysięcy to różnica między tym jak bardzo danym filmem/miniaturką pobudził emocje w widzach.
      Miniaturka musi wzbudzać emocje. Widz kiedy przegląda YouTuba za każdym razem widzi masę miniaturek i tytułów. W ułamku sekundy decyduje o tym czy oglądnąć dany film. Jego mózg w kółko analizuje i zadaje trzy pytania:
      Po pierwsze czy to jest video którego szukam?
      Po drugie: czy na prawdę chce oglądnąć to video?
      Po trzecie czy to video będzie warte mojego czasu?
      Następnie tytuły filmów pomagają kształtować te decyzje- i tutaj musisz przemyśleć swoje tytuły pod kątem raz widzów i pod kątem algorytmu (słów kluczowych które powinny być w tytule bo są to rzeczy które widzowie wpisują wyszukując filmy na YouTube).
      Tytuł filmu powienien być łatwy do zapamiętania, prosty do wytłumaczenia i łatwy do podzielenia się.
      DLACZEGO potencjalny widz twojego kanału przychodzi na YouTuba? DLACZEGO przegląda stronę główną YouTuba? DLACZEGO szuka filmów na YouTubie? DLACZEGO ogląda te konkretne filmy a DLACZEGO tych nie ogląda? DLACZEGO sprowadza się do 4 prostych rzeczy:
      – dla zabawy
      – dla edukacji
      – dla inspiracji i motywacji
      – dla odstresowania i relaksu
      Tytuł musi dawać satysfakcje w ramach DLACZEGO widz wszedł na YouTube jednocześnie dając jak największą wartość wypełniając CO. CO to słowa kluczowe lub frazy które zawrzeć trzeba w tytule po to żeby ludzie klikneli. To jest jednocześnie temat filmu. DLACZEGO jest finalnym wyzwalaczem który powoduje kliknięcie w mózgu. Odpowiednio użyte słowa kluczowe i frazy pomagają w podjęciu decyzji- pomagają zanęcić widzów do kliknięcia.
      1. Używaj tytułów w stronie czynnej ( Filmowcy często używają tych lamp. ~~Te lampy są często używane przez filmowców)~~
      – tego typu tytuły są prostsze i łatwiejsze do zrozumienia
      2. Używaj w tytułach rzeczy które są obecnie w modzie, są w trendzie w internecie, albo są spójne z tym co obecnie dzieje się na świecie w twojej niszy.
      3. Używaj pytań otwartych i zamkniętych- takich pytań możesz szukać używając narzędzi typu Tubebuddy czy sprawdzając co automatycznie podpowiada youtube jeżeli zaczniesz wpsiywać słowa kluczowe w wyszukiwarke.
      – Jak możesz stworzyć domowe youtube studio?
      – Dlaczego YouTube to dobry pomysł na rozwijanie swojej firmy?
      4. Dodaj do tytułu numerację- dzięki tym tyułom możesz wprowadzić w bardzo łatwy sposób informację dla widzów czego mogą oczekiwać po filmie, Dużo łatwiej też zapamiętają i zorientują się o co chodzi w filmie
      – 10 sposobów na odchudzanie
      5. Stwórz problem i daj rozwiązanie- to sprawi, że widzowie będą chcieli znać odpowiedz.
      – Brak wyświetleń… oto prosty sposób jak możesz to zmienić!
      – Brak wyników na kanale… oto rozwiązanie wszystkich Twoich problemów.
      6. Stwórz pozór pilnej sprawy- każdy ma w sobie zakorzeniony strach przed ominięciem czegoś, strach przed przegapieniem pewnych rzeczy.
      – Musisz założyć kanał w 2021r, inaczej będzie za późno.
      7. Wykorzsytaj w tytule odniesienie do zaufango źródła- niektórzy widzowie potrzebują zaufanego źródła któremu ufają – to możę sprawić, że chętniej klikną w taki film
      – Zgodnie z doniesieniami z Uniwersytetu Jagielońskiego bieganie wpływa pozytywnie na szczęście.
      8. Zaadresuj tytuł do widza tak aby poczuł że film jego dotyczy
      – Kosmiczna turystyka: teraz ty także możesz rezerwować wyjazd!
      9. Użyj emocji w tytule- widzowie naturalnie są bardziej zainteresowani rzeczami kontrowersyjnymi, takimi które wzbudzają emocje- plotka, drama, przeciwstawne siły, walka, zranienie, kontrowersja.
      – To nie było stworzone na ziemi, Pentagon ujawnia rzeczy ze statków UFO
      10. Używanie dużych i małych liter w tytule. dobrze jest jeżeli każdy wyraz w tytule zaczyna się od dużej litery i czasem można także używać w wyrazach wszystkich dużych liter. Należy jednak pamiętać o tym żeby tytuł nie wyglądał jakby się na kogoś krzyczało. Takie wyrazy złożone wyłącznie z dużych liter mogą łatwo przykuć uwagę widza.
      – CHCESZ BYĆ YOUTUBEREM? Pokażę Ci jak to zrobić
      11. Wzmacniaj słowa kluczowe w tytule dodatkowymi słowami które wzmacniają przekaz jak np.: WOW, Wspaniałe, krok po kroku, Szybki, Natychmiastowy, Prosty, DIY, Najgorszy, Najlepszy, Szalony, Najszybszy.

    2. Bartek Dziedzic TV

      zadawaj cały czas pytanie kto jest widzem mojego kanału- czego potrzebuje. Kilka rzeczy jest tu istotnych: Demografia: wiek, płeć, zarobki, edukacja, lokalizacja, status relacji- czy jest w związku, czy ma dzieci?
      Psychografia: – wewnętrzne rzeczy: system wierzeń, przekonania, wartości, postawy, motywacje, styl i tryb życia, czego się boją, wrażliwość.
      Cele, zamierzenia, aspiracje, pasje.
      Demografia to nudne fakty, Psychografia to tam zaczyna się zabawa. Ponieważ tam dowiesz się kim są rzeczywiście twoi widzowie. Nie są już numerem są osobą. I na tym poziomie możesz się z nimi połączyć.
      Demografia i psychografia daje już bardzo dużo informacji ale do pełnego obrazu widza potrzebne jest jeszcze jego zachowanie on line i offline. Co robi, jak działa, czym się zajmuje w internecie i poza nim.
      Kolejna rzecz Wpisz hasło na Google i poczytaj o Mikromomentach. Żyjemy w czasach kiedy każdy jest mocno rozkojarzony i często mało uważny. Skupienie uwagi widza jest dużo cięższe teraz a pewnie będzie coraz cięższe. Kiedy patrzy się na statystki kanału warto szukać wzorców zachowań: wyzwalaczy zaangażowania i rzeczy które to zaangażowanie zmniejszają. Jeśli takie schematy i rzeczy znajdziemy musimy je odtworzyć aby zwiększyć czas oglądania. Każdy kanał jest inny, każdy ma inną widownie i nie można porównywać kanałów o różnej tematyce. Analiza danych pomiędzy takimi kanałami nie da dużo. Im więcej ludzi ogląda twój kanał, im więcej masz treści na kanale tym więcej użytecznych informacji do Ciebie spływa z którymi możesz pracować.
      **TWOIM ZADANIEM JEST ZNALEZIENIE WZORÓW I SCHEMATÓW w zachowaniach widzów.**
      Zadawaj sobie dużo pytań analizując statystyki.
      Analizuj filmy w pewnych odstępach: po godzinie od publikacji, jednym dniu, 30 dniach i w dłuższej perspektywie.
      – co stało się w najbardziej angażujących momentach na filmie?
      – czy użyłeś wezwania do działania (call to action)
      – czy powiedziałeś coś śmiesznego ?
      – czy użyłęś ekranu końcowego, zasugerowałeś inne video?
      – czy użyłeś jakiejś fajnej techniki montażu?
      – Czy użyłeś słów wyzwalaczy w filmie?

    3. Janusz Danielczyk - Fizjoterapeuta z pasją

      @Bartek Dziedzic TV Dziękuję za genialne uwagi,. Rzeczywiście – jeśli chodzi o miniaturki, to czeka mnie tu dużo pracy i Twoje uwagi są BEZCENNE

  5. Podoba mi się twój kontent, bardzo dobre dajesz wskazówki, bardzo pomocne! Dziękuję (:

    1. @Bartek Dziedzic TV
      Masz może jakieś sprawdzone sposoby jak dotrzeć do niszowej grupy widzów? Bez ohydnej reklamacji swojej osoby na kanałach większych, powiązanych z tematyką mojego kanału. Mój kanał na tą chwilę bazuje na konkretnej niszy i chciałabym dotrzeć do większej grupy osób 🙂

    2. Bartek Dziedzic TV

      A jaka to nisza do której chcesz dotrzec? Jakbyś mi napisała więcej szczegółow. Jakiego typu content chcesz tworzyć? Itp

    3. @Bartek Dziedzic TV Aktualnie nagrywam gameplay’e z gier o tematyce Pokemon 🙂 Według mnie jest to specyficzny kontent, na polskim Youtube jest go mało, tylko parę osób o tym nagrywa, ale większe kanały dotarły do dużego grona widzów, więc wiem że istnieje zainteresowanie.

    4. Bartek Dziedzic TV

      Może zacząłbym specjalizować się czymś w tej grze i w tej niszy wypracował bym pozycje lidera, kanału który ma wszystkie informacje – dużo kanałów gamingowych tak robi specjalizuje się w jednej postaci a później rozwija dalej i poszerza tematykę o kolejne postacie. Jeżeli chcesz dotrzec do osób zainteresowanych dana tematyka to polecam grupy tematyczne i fora internetowe – zrób wszędzie profile, linki pododawaj w swojej stopce i później zacznij się udzielać na forach. Według mnie tak najszybciej można zbudować społeczność-pomagając innym.

    5. @Bartek Dziedzic TV Dobrze, spróbuję poszukać grup, może coś z tego wyjdzie ^^ Dziękuję c:

  6. Janusz Danielczyk - Fizjoterapeuta z pasją

    Witaj Bartek. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi tu i przy innych filmach. Teraz mam problem zasadniczy z nowymi subskrybentami. Dziennie przybywa ich od 0-4. W tym przypadku nie chodzi o ilość, ale o odpowiedź na pytanie, jaki film zachęcił kogoś do subskrypcji kanału. Jedna metoda aby się o tym dowiedzieć, to muszę prześledzić po kolei statystyki moich filmów i tam w statystykach jest ilość subskrypcji na film. W ten sposób można sprawdzić, w którym filmie wzrosła subskrypcja o 1. Jednak przy ponad 350 filmach odnalezienie tą metodą filmu, który akurat kogoś zachęcił do subskrypcji jest czasochłonne oraz łatwo jest o pomyłkę. Można znasz jakiś sposób prostszy i pewniejszy. Chodzi mi o to, że dziś przybył mi np. 1 subskrybent konkretnie z tego i tego filmu. Wtedy mam pełną kontrolę nad filmem i wiem, który film kogoś zainteresował na tyle, że kliknął subskrypcję. Na chwile obecną, jak przeglądam statystyki nowych filmów, to rzadko który z nich zachęca do kliknięcia w subskrypcję. Najczęściej do subskrypcji zachęcają filmy dużo wcześniejsze, które dla mnie są takie sobie, a dla odbiorcy wartościowe. I odwrotnie filmy które są dla mnie wartościowe mają 0, maks. jedną subskrypcję, lub nawet subskrybentów mi ubywa.

    1. Janusz Danielczyk - Fizjoterapeuta z pasją

      @Bartek Dziedzic TV Trzecia grupa filmów to jest największy zgrzyt pomiędzy tym, co ja chcę pokazać i przekazać, a tym jak to odbierają odbiorcy. To są filmy w moim przekonaniu najbardziej wartościowe, w których pokazuję swoją przemianę i spektakularne efekty zdrowotne, jakie udało mi się uzyskać. Jednak wg odbiorców są one najmniej wartościowe. Mówiąc inaczej moi koledzy z branży pokazują metodą odzyskania zdrowia – ale nie pokazują efektów stosowania tej metody, a jeśli już one są to niewielkie. Ja z kolei idę odwrotnie pokazuję efekty zdrowotne nie przejmując się drogą, do uzyskania tych efektów. No i tu jest problem. Gdyż te efekty zdrowotne są wg mnie źle interpretowane. Więc kluczem do sukcesu w tego typu filmach będzie połączenie jednego z drugim, czyli pokazanie drogi, algorytmu, a na koniec pokazanie efektu zdrowotnego – zwycięstwa. Jak to mi uda się zrobić, to plus do tego Twoje wskazówki i odbiorców będę miał mnóstwo.

    2. Bartek Dziedzic TV

      @Janusz Danielczyk – Fizjoterapeuta z pasją Janusz musisz podzielić swoich widzów na mniejsze grupy- bo nie wszyscy przychodzą na Twój kanał żeby od razu przejść 100% przemianę.
      Myślę, że są też tacy od razu którzy szukają najlepszego sposobu żeby robić to co ty i wtedy rzeczywiście Twoje filmy będą im to umożliwiały. Nazwijmy ich grupą A
      Ale
      Myślę, że jest też dużo osób które szukają prostych porad. Niech to będzie GRUPA B Porad na początek- są to osoby które dopiero później zdadzą sobie sprawę że potrzebują zadbać o zdrowie bardziej kompleksowo tak jak ty to robisz- wtedy może zainteresują się filmami dla Grupy A.
      Może jest też GRUPA C- widzowie którzy wrócili do domu po prac, nigdy nie myśleli o ćwiczeniach ale zaczęło ich coś boleć no i z problemem chcą się szybko uporać- Dla nich musisz mieć innego rodzaju filmy.

    3. Bartek Dziedzic TV

      Tych grup może być kilka. Musisz szukać jak najwięcej informacji o widzach w tych grupach-kim są, co robią, ile mają lat, czym się zajmują, jakie mają problemy, jakich rzeczy szukają w internecie, co robią w normalnym świecie, ile mają czasu na ćwiczenia, czy chcą oglądać krótkie czy długie filmy, jak bardzo zaawansowani w ćwiczeniu są, co jedzą, itp. Im więcej informacji tym lepiej-takie profile grup uzupełnia się cały czas- będziesz miał i przypuszczenia i może jakieś bardziej konkretne informacje ale im więcej o tych grupach widzów będziesz myślał tym lepiej

    4. Bartek Dziedzic TV

      No i teraz najważniejsze- mając podział na grupy filmów, na grupy widzów. Wiesz czego Twoi widzowie potrzebują- więc tworzysz takie filmy jakich szukają. Myślę, że Twoją rolą jest też pokazanie np grupie B i C że warto zająć się kompleksowo treningiem- i wtedy możesz ich edukować. I jest szansa że widzowie z grup b i c zainteresują się filmam np z grupy A. Ale to może się stać. Pamiętaj o tym że w danym momencie czasem nie zdajemy sobie sprawy ze czegoś innego potrzebujemy- i tak też działają inni ludzie. Twoją rolą na kanale jest dotarcie do wszystkich potencjalnych widzow i musisz miec dla wszystkich ludzi przygotowane indywidualne tresci których w danym momencie potrzebuja. Może ktoś kto chce szybko usunąć ból pleców bo akurat go cos zaczelo bolec- zostanie z toba na dluzej i bedzie sam przechodzil ten proces ktory ty przeszedles ale moze bedzie wracal tylko doraźnie ogladnac twoj jeden film.

    5. Janusz Danielczyk - Fizjoterapeuta z pasją

      @Bartek Dziedzic TV Właśnie korzystając z Twoich rad przygotowałem film dla jednej grupy osób. Tworząc ten film nie myślałem o ilościach wyświetleń. Chciałem tylko, aby moja grupa docelowa (nawet gdyby to była 1 osoba) miała wartościowy materiał na dziś i odpowiedź w temacie filmu jak może sobie pomóc przy danym problemie. Podejście okazało się strzałem w dziesiątkę. Po jednym dniu mam 84 wyświetlenia. Dla mnie – przy moich umiejętnościach marketingowych jest to bardzo duuuuuuuuuużo. Jeszcze rok temu tak wielka oglądalność byłaby niemożliwa. Dziś stała się rzeczywistością. Wielkie dzięki za podpowiedzi.
      Link do filmu tutaj
      https://youtu.be/OPpzMu2rwsA
      P.S.
      Mikrofon bezprzewodowy Rode Wireless Go II użyty w tym filmie pierwszy raz kupiłem właśnie dzięki Twojej rekomendacji, którą przekazałeś w filmie poświęconym prezentacji właśnie tego modelu mikrofonu. Uważam, że mikrofon spisał się wyśmienicie, choć na słabszych głośnikach słychać lekkie przesterowanie dźwięku. Nie musiałem robić żadnej korekcji dźwięku w edytorze audio. Dźwięk jest bez obróbki – na żywo. Dzięki za rekomendację tego mikrofonu.

  7. Dzięki 🙂 Potrzebowałem tego shorta, brak mi cierpliwości i przejmuje się statystykami. Pozdrawiam

  8. Ja tam nie wiem ja już nagrywam od roku i mam 178 filmów a mam 158 sub i nic mi nie rośnie ;-;

  9. Mam ograniczone możliwości jeśli chodzi o nagrywanie. Niby nie potrzeba dużej ilości sprzętu ale drażni mnie odbijające się światło w okularach więc będę musiała zainwestować w blendę.

  10. Od DJa do Farmera

    Aż się otrząsnąłem, dawno tak krótko, konkretnie i na temat nie widziałem! Super, Dzięki

Comments are closed.

Scroll to Top